.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قتل رفتگر به خاطر گم شدن جارو
مرد افغانستانی که به اتهام قتل تحت تعقیب بوده،هنگام خروج از کشور در نقطه صفر مرزی بازداشت شده، مدعی است که بی‌گناه بوده و بدخواهان قتل را به گردنش انداخته‌اند.
قتل رفتگر به خاطر گم شدن جارو

۳۰ مرداد امسال، نزاعی مرگبار در یکی از خیابان‌های اطراف مولوی تهران به بازپرس محمدمهدی براعه اعلام شد.

 

به دنبال این خبر، تحقیقات از سوی بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که پسر ۲۳ ساله‌ای به نام مسعود در این نزاع دسته‌جمعی به قتل رسیده است.

 

تحقیقات اولیه پلیسی نشان می‌داد قربانی این جنایت، مردی افغانستانی است که به عنوان رفتگر شهرداری مشغول به کار بوده است.

 

یکی از شاهدان که در این نزاع دسته جمعی حضور داشت، در تحقیقات به مأموران گفت: به عنوان رفتگر به صورت قراردادی با شهرداری کار می‌کنیم و پیمانکار ما ساختمانی ۴ طبقه را برایمان اجاره کرده که در آن زندگی می‌کنیم.

 

ساعاتی قبل از جنایت، رحمت، یکی از هم‌ولایتی‌هایم به سراغم آمد و مدعی بود که جاروی خواهرزاده‌اش را برداشته‌ام. هر چه گفتم اشتباه می‌کند و جارو برای خودم است، باور نکرد و با دوستان و برادرش مرا کتک زدند.

 

او ادامه داد: بعد از این ماجرا، موضوع را به دوستانم گفتم و به سراغ آنها رفتیم. دوباره بین ما دعوا شد و در این میان فردی به نام بشیر در درگیری با چاقو چند ضربه به دوستم مسعود زد و از محل فرار کرد.

 

با شناسایی هویت عامل جنایت، بازپرس جنایی دستور بازداشت بشیر را صادر کرد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای دستگیری او وارد عمل شدند.

 

در بررسی‌ها مشخص شد که بشیر، حکمت و رحمت، عاملان اصلی این درگیری تهران را ترک کرده و قصد خروج از کشور را دارند. بدین ترتیب مشخصات آنها به مأموران مرزی اعلام شد و درنهایت سه متهم فراری در نقطه صفر مرزی و قبل از ورود به کشورشان، بازداشت شدند.

 

سه متهم دستگیر شده برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی پایتخت منتقل شدند، اما بشیر منکر جنایت شد و گفت: من به هواخواهی دوستم وارد دعوا شدم، اما قتلی مرتکب نشده‌ام. مقتول دشمن زیاد داشت و یکی از آنها از این فرصت استفاده کرده و او را به قتل رسانده است.

 

من هم می‌خواستم به کشورم برگردم تا با کمک ریش سفیدان ولایت‌مان با میانجیگری بتوانیم مشکل‌مان را حل کنیم.

 

به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.